Mintegy húsz (20) nap várakozás után, végre megérkezett a Tecsun PL-880 rádióm. Június első napján rendeltem meg Hong Kong-ból, és 5-én beérkezett hazánkba. A nemzetközi út tehát gyors és korrekt volt. A FedEx NEMZETKÖZI áruszállításával semmilyem problémám nincs, de a FedEx Magyarországnál aljább szinvonalat még nem tapasztaltam. Az e-mail-es tájékoztatás, a telefonos ügyfélszolgálat, a weboldal, egyszerűen rémálom. Ha tudná ezt a mintegy 300.000 alkalmazottat foglalkoztató FedEx, biztos vagyok benne, hogy beszántaná és felszórná sóval az egész magyar leányvállalatot. Elmesélem sorban a dolgokat. KIJELENTEM, HOGY ÚGY TÖRTÉNT MINDEN, AHOGY LEÍROM.
Kronológiai sorrendben:
- Megrendeltem e-Bay-ről az Anon-Co cégtől. (Minden rendben volt, jó áron adták
Kifizettem a rádió árát, a szállítást, a HÉA-t (ÁFA) és a vámköltséget
- Hong Kong - Törökország - Franciaország - Magyarország (3 nap alatt) NEMZETKÖZI FedEx
- Értesítettek, hogy 5-én kiszállítják (Hogyan, ha vámolni kell ?!)
- Elkérte a FedEx (hu) az e-mail címemet, 5 napig nem küldtek VÁM-hoz dokumentumokat
- Felhívtam őket, (A MENÜRENDSZERÜK GYILKOS) küldtek dokumentációt
- Megigényeltem a NAV-tól e dokumentumban a VPID-et a vámoláshoz (mint magánszemély)
Sajnos 150 $ felett vámeljárás-köteles minden. (3 dollárral haladtam meg)
A NAV nem jelezte, hogy kész van a VPID (sem e-mail-ben, sem az Ügyfélkapu tárhelyemen)
Azt mondta, hogy elküldte a FedEx-nek, azok pedig tagadták, mert a NAV soha nem küld VPID-et.
- 5 teljes munkanapon át nem történt semmi
- Hosszas telefonálás után hozzá jutottam a VPID-hez. (A FedEx és a NAV egymásra mutogattak)
- Kettő hét várakozás és bürokrácia után elvámolták végre. A dokumentumokat 2x kérték be
- Ismét nagy küzdelem árán sikerült ügyintézővel beszélnem, hogy az eredeti címet megváltoztatnám,
mert az még akkor volt igaz, amikor EGY HÉTIG SZABADSÁGON VOLTAM, és bíztam abban,
hogy az idő alatt megérkezik az áru. Jelezték, hogy átírták.
- Értesítést kaptam, hogy kiszállítják az EREDETI CÍMRE. (De nincs otthon senki)
A honlapon nem működik a kézbesítési cím megváltoztató oldal !!!
Megjegyzést fűztem a rendelés idővonalához az új címmel
A jelzett napon nem történt meg a kiszállítás. (2025.06.19)
- Pénteken délig nem történt semmi. Az eladóval is beszéltem, mondta, hogy balhét csinál és meg-
kapom pénteken a küldeményt. Felhívtam a FedEx MAGYARORSZÁGOT, és azt mondták, rossz
zónában dolgozó futárhoz került a csomagom (Zsámbék - Biatorbágy körzete)
Mondtam, hogy szóljanak a futárnak, vigye Bicskére, hagyjuk a Budapesti címet, nert MA VANNAK
OTTHON Bicskén.
- 2025.06.20-án a csomag megérkezett 14:25 perckor.
Ez a rendeléstől számítva 19 nap úgy, hogy a csomag 5-én reggel 08:00-kor Budapesten volt.
Az Anon-Co kiváló eladó (99.5% positive)
A FedEx a magyar országhatárig gyors
A NAV kommunikációja szar (a VPID elkészülte egy másik felületen derül ki)
Ha a FedEx tudná, hogy:
- Hazudik a FedEx Magyarország
- Valótlanok az értesítő e-mail-ek
- Emberrel beszélni szinte lehetetlen az Ügyfélszolgálat telefonszámán
- Retardáltak az ügyintézők (Kivéve egy Dorottya nevű hölgy a telefonos supporton)
- A világát nem tudja a magyar FedEx
BESZÁNTANÁ A MAGYAR LEÁNYVÁLLALATOT.
20-án nem igaz a "helytelen cím" duma, mert telefonon, 2 db e-mail-ben
és megjegyzésként ezen az idővonalon is jeleztem az új címet.
(A megjegyzésemet mostanra eltávolították)
Regisztráltam felhasználóként, letöltöttem az applikációt, egyértelműen kommunikáltam,
engedélyeztem a Push üzeneteket a telefonon. LAPÍTOTTAK MINDIG MINT SZAR A FŰBEN.
Ez egy fizetett szállítás volt, 9.99 USD értékben.
ROHADJ MEG FedEx !!!