2024. február 26., hétfő

80-AS UHF antenna teszt

 Izgalmas volt a vasárnap, mert tesztelhettem az új kitelepülős antennámat. Nem akarok kitelepülések során YAGI antennákkal forgolódni, ezért felmerült bennem, hogy szerezni kellene valamilyen körsugárzó antennát 446 MHz-re. Az aszódi remek választás volna, de 3 méter hosszú. Ez kiesett. Lett volna egy jóféle Diamond használtan, de arról lecsúsztam. Feldobta ezt a MarketPlace, és megrendeltem. Nem is húzom az időt, mesélem, mutatom a teszteredményeket ! (Verdikt és antenna specifikáció a poszt végén)


Teszthez ezt a Retevis RT95-ös rádiót használtam (5, 15, 25 Watt)

4 méteren az antenna

Nekem nagyon tetszik ez a méret !

Sokakkal beszélhettem, nagyon szépen dolgozott az antenna

A bicskei rádiós csapat, és az RBK is jött a hívásomra. Köszönet !




Antenna specifikáció

Gyártó: Körmös Tibor
Típus: 80-AS 446 (5/8 lambda) UHF körsugárzó antenna
SWR: 1.1
Nyereség: ~ 5 dBi
Frekvencia: 446 MHz (egysávos)
Csatlakozó BNC



Összeköttetések:

QTH: Csabdi Írtás-tető (260m)

Bicske (8 km)
Csákvár (20 km)
Budakeszi (30 km)
Mocsa (30 km)
Kistarcsa (40 km)
Fót (45 km)
Dunaújvárosi papagáj (72 km) 25 Watt-on, (15 Watton is sikeres volt)



Az antenna várakozásomon felül teljesített.
Részemről ajánlott termék.



Kontakt:

Körmös Tibor
Tel.: +36-20-228-7564
E-mail: draws0824@gmail.com

Az eladó 100% korrekt, 2 napon belül szállít (előre utalást követően)